İlçe Merkezinde Geçici Yol İyileştirme Çalışmaları Devam Ediyor
03 Haziran 2026, 08:37
Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz, ilçe merkezinde yolların daha güvenli ve konforlu hale getirilmesi amacıyla geçici iyileştirme ve kumlama çalışmalarını sürdürüyor. Belirlenen program kapsamında devam eden çalışmalarla ulaşımın daha sağlıklı şekilde sağlanması hedefleniyor.