Bayram Sonrası Çöp Konteynerlerinde İlaçlama Çalışması 01 Haziran 2026, 17:08
Konteynerler Dezenfekte Ediliyor
Araban Belediyesi, bayram sonrası ilçenin daha temiz, sağlıklı ve ferah bir çevreye kavuşması amacıyla çöp konteynerlerinde kapsamlı bir ilaçlama ve dezenfeksiyon çalışması başlattı.
Başkanımız Mehmet Özdemir’in öncülüğünde yürütülen çalışmalarda ekipler, kötü koku ve böcek oluşumunun önüne geçmek için ilçe genelinde titizlikle mesai harcıyor. Halk sağlığını koruma misyonuyla hareket eden belediye ekipleri, çöp konteynerlerini özel solüsyonlarla temizleyerek steril hale getiriyor.
Daha yaşanabilir bir Araban için çalışmalarımız aralıksız devam etmektedir.
DIĞER HABERLER
-
İlçemizde Haşere ve Sivrisineklere Karşı İlaçlama Çalışmaları Başlamıştır
05 Haziran 2026, 08:14 -
Sad Bin Ebu Vakkas Hz. Türbesinde Çevre Düzenleme Çalışmaları Sürüyor
04 Haziran 2026, 16:57 -
Araban Sarımsağı GAP Kalkınma İdaresi Başkanı Dr. Hasan Maral’a Takdim Edildi
04 Haziran 2026, 16:55 -
Yolveren Mahallesi’nde Sıcak Asfalt Yama Çalışmaları Devam Ediyor
04 Haziran 2026, 13:54 -
KAMUOYUNA DUYURU
04 Haziran 2026, 13:50 -
Elif Mahallesi’nde Sıcak Asfalt Çalışmaları Başladı
03 Haziran 2026, 13:33 -
Mehmet Gökçek Mahallesi Cami Projesinde Yeni Adımlar Atıldı
03 Haziran 2026, 13:18 -
03 Haziran 2026, 09:16
-
Sarıkaya Mahallesi’nde İmam Evi Yapım Çalışmaları Sürüyor
03 Haziran 2026, 08:39 -
İlçe Merkezinde Geçici Yol İyileştirme Çalışmaları Devam Ediyor
03 Haziran 2026, 08:37




